Grupa ogólna Problemy techniczne 25 marca 2020 englishhelpline Przepraszam za wczorajsze problemy techniczne. Platforma, z której korzystamy została zaatakowana i przestała na moment działać. Działanie naszej platformy zostało zakłócone przez atak DDoS zainicjowany przez podmiot zewnętrzny. Akcja jest skierowana bezpośrednio w naszą infrastrukturę i nie jest związana z niedawnymi zakłóceniami powodowanymi wysokim zapotrzebowaniem na platformę. Nasz zespół iT natychmiast wykrył atak i podjął działania. ClickMeeting przechodzi proces mitygacji – osłabiania ataku. Atak DDoS (blokada usług) to złośliwe działanie mające na celu zakłócenie normalnej pracy danego serwera, serwisu lub sieci polegające na przeciążeniu aplikacji i infrastruktury. Było to działanie zewnętrzne, którego nie byliśmy w stanie przewidzieć. Doceniamy cierpliwość i zrozumienie. Prosimy o śledzenie strony: https://status.clickmeeting.com/ w celu uzyskania najnowszych informacji. Jest to istotne szczególnie teraz, gdy sytuacja jest wyjątkowo dynamiczna. Prosimy o wyrozumiałość.